آتش سرخ
آتش سرخ

آتش سرخ

فاجعه ای جدید در IE ؛ باگی که به وسیله آن هک می شوید !!

علی رغم آپدیت ها و بهبود های فراوانی که روی اینترنت اکسپلورر اعمال شده است و با آمدن ورژن های جدیدتر باز هم به نظر IE قصد ندارد تا رضایت کاربران را به خود جلب کند! زمانی IE 6 بر کامپیوترها حکمرانی می کرد و بی رقیب بود ولی از آن زمان به بعد بود که روند نزولی مرورگر مایکروسافت کم کم شدت گرفت.


ie7



به گزارش تکنازدانلود؛ IE هر بار با مشکلاتی که داشته کاربران را از خود ناامید کرده به طوری که در تازه ترین اخبار، خبر از کشف باگ جدیدی در این مرورگر اعلام شد.

ظاهرا تمام ورژن های IE از IE 6 تا IE 10 هر یک به نوعی آسیب پذیر بوده اند به گونه ای که یک هکر زمانی که در حال استفاده از IE هستید به راحتی می تواند حرکات ماوس شما را نظاره گر باشد و کنترل کند. نکته جالب تر اینجاست که حتی زمانی که از برنامه استفاده نمی کنید و آن را مینیمایز کرده اید هکر باز هم قابلیت دسترسی دارد!!هم چنین این باگ امکان مشاهده استفاده کلیدهای Shift ،  Control  و  Alt را به هکر می دهد.

فاجعه آنجا رخ می دهد که مایکروسافت با وجود آگاهی از این باگ هیچ برنامه ای برای ارائه پچی برای رفع این مشکل ندارد! این در حالیست که این مرورگر به همراه ویندوز ۸ عرضه می شود و وجود این باگ و بی توجهی مایکروسافت بسیار قابل تامل است!

اما جالبتر از همه ی این بحث ها بخش آمار استفاده از مرورگرهاست که توسط  Netmarketshare ارائه شده است و حاکی از آن است که اینترنت اکسپلورر، ۵۴ درصد از بازار مرورگر ها را در اختیار دارد و موزیلا فایرفاکس با ۲۰ درصد در رده دوم و گوگل کروم با ۱۷ درصد در رده سوم قرار دارد !!

شما از کدام مرورگر استفاده می کنید ؟؟ دلیل استفاده شده از این مرورگر چیست ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد