آتش سرخ
آتش سرخ

آتش سرخ

تحقیقات مراجع درباره معجزه حرم حضرت خوله(س)

                                                الأخبار اعلام کرد:
تحقیقات مراجع درباره معجزه حرم حضرت خوله(س)

یک روزنامه لبنانی اعلام کرد؛ سه گروه تحقیقاتی از سوی چند تن از مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه برای بررسی معجزه اخیر در حرم حضرت خوله(س) دختر سیدالشهداء(ع)، به شهر بعلبک در لبنان اعزام شدند.


به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، روزنامه لبنانی "الأخبار" که از رسانه‌های نزدیک به حزب‌الله لبنان به شمار می‌آید، با اعلام این خبر نوشت: در پی جوشش خون از در و دیوار و ضریح حرم حضرت خوله(س) در بعلبک، سه گروه تحقیقاتی از سوی چند تن از مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه برای بررسی معجزه اخیر در حرم حضرت خوله(س) دختر سیدالشهداء(ع)، به شهر بعلبک در لبنان اعزام شدند تا ماهیت مایع سرخ‌رنگ ترشح‌شده از در و دیوار و ضریح این آستان را بررسی کنند که نتایج این تحقیقات پس از دستیابی نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب ...

فرمول‌های حیرت‌انگیز قرآنی و تعیین زمان نابودی اسرائیل


خداوند نه تنها مسئله زوال اسرائیل و ظهور حضرت مهدی را در قالب تمثیل بیان کرده بلکه با زبان مدقن ریاضی و با استفاده از ارزش‌های عددی و معادلات ریاضی براین اشارات و برداشت‌ها چنان صحه گذاشته است که اگر در متن قرآن برآن تصریح می‌کرد از این صریح تر و بلیغ تر نمی توانست باشد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تا کنون بر قرآن کریم تفسیر‌های متعددی نگاشته شده است. برخی قرآن را از منظر قرآن و دیگری از منظر حدیث بررسی کرده‌اند. برخی نیز همانند «علامه طباطبائی قدس سره الشریف» از هر دو منظر به تفسیرآیات الهی پرداخته‌اند.

مفسرین معاصر سعی کرده‌اند علاوه بر جهات فوق عقل و علم را در تفسیر قرآن به کارگیرند. در میان تفاسیر موجود قرآن کریم جای تفسیر ریاضی قرآن خالی است.

سیّد عبدالله حسینی یکی ازمحققین مرکز اسلامی ژوهانسبورگ طی مقاله‌ای با استناد به تفسیر ریاضی از سوره‌های مبارکه اسراء و کهف، از پیش بینی نابودی رژیم صهیونیستی توسط امام زمان(عج) در سال 1401 هجری شمسی مطابق با 1443 هجری قمری و 2022 میلادی و 5782 عبری خبر داده است.

ادامه مطلب ...

دستگیری یکی از عوامل هتک حرمت به مزار حجر ابن عدی +عکس


دستگیری یکی از عوامل هتک حرمت به مزار حجر ابن عدی +عکس

خبرگزاری عراقی براثا در خبری اختصاصی، با انتشار تصویری اعلام کرد کمیته‎های مردمی وابسته به ارتش سوریه، موفق به دستگیری یکی از عاملین نبش قبر و هتک حرمت به مرقد شریف جناب حجر ابن عدی شده‎اند.

به گزارش تعامل "،رجا  به نقل از خبرگزاری براثا نوشت: انتشار تصویری از یکی از عاملین هتک حرمت به مرقد جناب حجر ابن عدی اعلام کرد، این فرد توسط کمیته‎های مردمی وابسته به ارتش سوریه دستگیر شده است.


 
 
این در حالی است که روز گذشته، دستگاه امنیتی سوریه با انتشار تصاویر عاملین این جنایت غیر انسانی، از مردم سوریه درخواست کرده بود، دولت این کشور را در شناسایی این تروریست‎های وهابی یاری کنند.
 
همچنین این خبرگزاری به نقل از منابع آگاه خود در اداره اوقاف ریف دمشق مدعی شد، علی رغم انتشار اخباری مبنی بر خروج پیکر مطهر حجر ابن عدی توسط جریان تکفیری، این عده به دلیل نیافتن پیکر مطهر و همچنین عجله و نگرانی از حضور نیروهای ضدتروریسم، موفق به خروج پیکر مطهر حجر ابن عدی نشده و تنها فرصت تخریب مرقد شریف و نبش قبر را پیدا کرده‎اند، این در حالی است که تروریست‎های تکفیری، پنجشبه گذشته مدعی انتقال پیکر مطهر این صحابه بزرگوار رسول خدا و امیرالمومنین علیهما السلام شده بودند.
 
گفتنی است این خبر از سوی منابع رسمی اوقاف سوریه تایید نشده است.
 
هفته گذشته، جریان تکفیری حاضر در سوریه وابسته به جبهه النصرة از شاخه‎های القاعده که از سوی عربستان و قطر تامین مالی و تجهیزاتی می‎شوند، اقدام به تخریب و نبش قبر مرقد شریف حجر ابن عدی، صحابی پیامر اکرم امیر المونین علیهما السلام نمودند.
 
انتشار تصاویر هتک حرمت به مزار شریف این صحابی بزرگوار که به دست معاویه و به جرم محبت امیرالمومنین علیه السلام به شهادت رسیده بود، در فضای مجازی، موجی از اندوه و ناراحتی را در میان مسلمانان به دنبال داشت، به نحوی که روز گذشته حوزه‎های علمیه قم و نجف در اعتراض به این جنایت تعطیل شد.

اسامی و تصاویر 23 تن از شهدای مظلوم ایام فتنه سال 88 برای اولین

اسامی و تصاویر 23 تن از شهدای مظلوم ایام فتنه سال 88 برای اولین بار انتشار یافت


به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»،  اسامی و تصاویر 23 تن از شهدای مظلوم ایام فتنه سال 88 توسط نشریه حیات طیبه، برای اولین بار انتشار یافت. 

 

 اسامی این شهدای معظم به شرح ذیل می باشد: شهید حسین غلام کبیری، شهید یعقوب بروایه، شهید ناصر امیر نژاد، شهید حسام حنیفه ی، شهید مسعود خسروی دوست محمد، شهید مصطفی غنیان، شهید میثم عبادی، شهید سجاد قائد رحمتی، شهید علیرضا افتخاری، شهید محرم چگینی، شهید محمد حسین فیض، شهید داوود صدری، شهید سعید عباسی، شهید عباس دیسناد، شهید علی فتحعلیان، شهید حمید حسین بیک عراقی، شهیده فاطمه سمسارپور، شهیده فاطمه رجب پور چوکامی، شهیده سرور برومند، شهید بهمن جنابی، شهید رامین رمضانی، شهید سجاد سبزعلی پور و شهید حسین طوفان پور رمی.


منبع: خبر گزاری دانشجو

چشم چرانی چیست؟

وقتی چشم چرانی به یک عادت مزمن تبدیل شود و حداقل به مدت شش ماه تداوم یابد، بایستی دیگر آن را یک بیماری روانی و جنسی دانست. چشم چرانی نقطه مقابل بیماری خودنمایی است. فرد خودنما، از قرار گرفتن در معرض دید دیگران کسب لذت می کند اما چشم چران از تماشا و نگاه به دیگران لذت می برد.
تحقیقات نشان داده است تفاوت در آستانه تحریک جنس مونث و مذکر موجب شده که خودنمایی در زنها به نسبت بیشتری دیده شود، این در حالی است که بیماری چشم چرانی در مردها بیشتر شایع است.
به عبارتی طبق نظر متخصصان و روانشناسان و علمای اخلاق ،مهمترین عامل بروز چشم‌ چرانی در مردان ، حس خودنمایی زنان می باشد.
 


ادامه مطلب ...

شعر باز باران بی ترانه !!!

باز باران بی ترانه
باز باران با تمام بی کسی‌های شبانه
می‌خورد بر مرد تنها
می‌چکد بر فرش خانه
باز می‌آید صدای چک چک غم
باز ماتم

.


.

.

ادامه مطلب ...